Proč my?

Doručení do 2-3 pracovních dnů
Doprava zdarma pro objednávky od 1.200 Kč
Záruka vrácení peněz po dobu 60 dní
Důvěřuje nám více než 3M odběratelů
Doručení do 2-3 pracovních dnů
Doprava zdarma pro objednávky od 1.200 Kč
Záruka vrácení peněz po dobu 60 dní
Důvěřuje nám více než 3M odběratelů
Doručení do 2-3 pracovních dnů
Doprava zdarma pro objednávky od 1.200 Kč
Záruka vrácení peněz po dobu 60 dní
Důvěřuje nám více než 3M odběratelů
Doručení do 2-3 pracovních dnů
Doprava zdarma pro objednávky od 1.200 Kč
Záruka vrácení peněz po dobu 60 dní
Důvěřuje nám více než 3M odběratelů

Bezplatné poradenství

Přesnou polohu vaši objednávky můžete ověřit zadáním sledovacího kódu (přijatého v e-mailu o odeslání zásilky) na následujícím odkazu: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

Chcete-li zkontrolovat všechny objednávky, můžete se přihlásit ke svému účtu a kliknout na MOJE OBJEDNÁVKY.

  • KDE ZÍSKÁM SVŮJ SLEDOVACÍ KÓD?

Sledovací kód vaší objednávky je uveden v e-mailu, kde vás informujeme o zásilce a doručení vašeho balíku. Sledovací číslo je také zahrnuto ve všech zprávách odeslaných doručovací službou PPL.

Odkaz na sledování zásilek: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

  • JAK JE MOŽNÉ OBJEDNÁVKU POSLAT ?

Pro doručování balíků využíváme doručovací službu PPL. Kurýr doručí zásilku na adresu, kterou jste uvedli v době objednávky. Balíky jsou doručovány v pracovní dny. Pokud nejste přítomni na adrese při doručení zásilky, obdržíte všechny informace, které potřebujete k vyzvednutí balíku (do vaší poštovní schránky nebo poštou nebo SMS).

  • MÁM PROBLÉM S DORUČENÍM, CO MÁM DĚLAT?

Potřebujete-li pomoc s doručením, můžete se telefonicky obrátit na PPL Cezsc: +420 225 331 500 nebo poslat email na [email protected] – od pondělí do pátku v čase 8-18 h.

Můžete nás také kontaktovat na [email protected]. Rádi vám pomůžeme problém vyřešit a budeme se snažit, aby byla objednávka co nejdříve u vás.

  • JAKÉ JSOU VAŠE NÁKLADY NA DORUČENÍ OBJEDNÁVKY?

U nákupu do 1200 Kč činí náklady na doručení přes PPL 80 Kč.

U nákupu nad 1200 Kč je poštovné zdarma!

  • OBJEDNÁVKA BYLA DORUČENA POŠKOZENA

Pokud si všimnete poškození balíku, musíte přidat poznámku, že balíček je poškozen, když objednávku přijímáte. Poté nám poskytněte podrobnosti (včetně fotografií) na c[email protected] do 60 dnů od obdržení balíčku. Ověříme, zda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informace.

Získejte svou vlastní formuli
– přizpůsobenou potřebám vašeho těla!

Vyhledávání podle kategorie