Promo icon

100% záruka spokojenosti

Promo icon

Doručení do 2-3 dnů

Promo icon

Doprava zdarma při objednávce nad 1100 Kč

Promo icon

14 denní právo na vrácení

Promo icon

Ověřená kvalita

Promo icon

100% záruka spokojenosti

Promo icon

Doručení do 2-3 dnů

Promo icon

Doprava zdarma při objednávce nad 1100 Kč

Promo icon

14 denní právo na vrácení

Promo icon

Ověřená kvalita

Nejčastější dotazy

DORUČENÍ OBJEDNÁVKY
  • Kde se nachází moje objednávka?

Přesnou polohu vaši objednávky můžete ověřit zadáním sledovacího kódu (přijatého v e-mailu o odeslání zásilky) na následujícím odkazu: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

 

  • Kde získám svůj sledovací kód?

Sledovací kód vaší objednávky je uveden v e-mailu, kde vás informujeme o zásilce a doručení vašeho balíkuSledovací číslo je také zahrnuto ve všech zprávách odeslaných doručovací službou PPL. 

 

  • Jak je možné objednávku poslat?

Pro doručování balíků využíváme doručovací službu PPL ČeskyKurýr doručí zásilku na adresukterou jste uvedli v době objednávkyBalíky jsou doručovány v pracovní dnyPokud nejste přítomni na adrese při doručení zásilky, obdržíte všechny informacekteré potřebujete k vyzvednutí balíku (do vaší poštovní schránky nebo poštou nebo SMS).

 

  • Mám problém s doručením, co mám dělat?

Potřebujete-li pomoc s doručenímmůžete se telefonicky obrátit na PPL Cezsc: +420 225 331 500 nebo poslat email na [email protected] – od pondělí do pátku v čase 8-18 h.

Můžete nás také kontaktovat na [email protected]. Rádi vám pomůžeme problém vyřešit a budeme se snažit, aby byla objednávka co nejdříve u vás. 

 

  • Jaké jsou vaše náklady na doručení objednávky?

U nákupu do 1100 Kč činí náklady na doručení přes PPL 80 .

U nákupu nad 1100 Kč je poštovné zdarma!

 

  • Objednávka byla doručena poškozena

Pokud si všimnete poškození balíkumusíte přidat poznámku, že balíček je poškozenkdyž objednávku přijímáte. Poté nám poskytněte podrobnosti (včetně fotografií) na [email protected] do 14 dnů od obdržení balíčkuOvěřímezda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informace 

 

REKLAMACE
  • Chci vrátit zboží. Jak to mám udělat?

Pokud chcete zboží vrátitinformujte nás o tom prosím do 14 dnů od nákupu, na  [email protected].

Adresa pro vrácení zboží: Nutrisslim d.o.o – Obrtna cona 29, 1370 Logatec, Slovinsko.

Při vracení výrobků je nutné přiložit vyplněný formulář pro vrácení produktu, který naleznete ZDE .

Více informací o právu na odstoupení od smlouvy nebo objednaného zboží si můžete přečíst v obchodních podmínkách, zde: https://www.naturesfinest.cz/vseobecne-obchodni-podminky/

 

  • Moje objednávka obsahovala nespravné produkty

Pokud jste obdrželi nesprávné nebo poškozené produktyuveďte prosím podrobnosti (včetně fotografií) do 14 dnů od obdržení objednávkyOvěřímezda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informaceNezapomeňte uvést číslo potvrzení objednávky do daného řádkuabychom mohli snadno najít vaši objednávku a okamžitě zpracovat vaši žádost.

 

  • Chybějící zboží

Jsme si vědomi toho, že doručeni plné objednávky je pro vás důležitésamozřejmě je to i pro nás! Děláme absolutně všeco je v našich siláchabychom vaši objednávku odeslali včas a v dobrém stavu.

Do 14 dnů nás kontaktujte: [email protected], abychom mohli zorganizovat náhradu za chybějící produktyNezapomeňte uvést číslo potvrzení objednávky do daného řádkuabychom mohli snadno najít vaši objednávku a okamžitě zpracovat vaši žádost. 

 

INFORMACE O OBJEDNÁVCE
  • Jak se používá slevový kód?

Na Váš nákup můžetre využít jeden propagační kód, který zadáte v posledním kroku nákupu, na pokladně. 

 

  • Co mám dělatkdyž neobdržím potvrzovací e-mail s objednávkou?

Naše potvrzovací e-maily jsou zasílány automaticky ihned po zakoupení na našich webových stránkáchPokud jste ji neobdrželizkontrolujte prosím spam jako první.

Možná jste také zadali nesprávnou e-mailovou adresu v době nákupu, v takovém případě nás neváhejte kontaktovat a společně zkontrolujemeco se stalo. Nejprve však zkontrolujte svůj „spam„.

Delivery
Už jenom 1100Kč do DOPRAVY ZDARMA
Produkty v košíku

V košíku nejsou žádné produkty.

Speciální nabídka pouze tady!

Přidejte k objednávce a ušetřete!

PINK LATTE Kolagen

Lahodný Pink latte nápoj s kolagenem, kyselinou hyaluronovou a Ashwagandhou

690 
Golden Q10

Formule koenzymu Q10, vitamínu C a B-komplexu pro ochranu proti oxidačnímu poškození

245 
Vitamín C+ Selen + Zinek

Revoluční kombinace Vitamínu C, Selenu a Zinku pro silný imunitní systém!

170