DORUČENÍ OBJEDNÁVKY
- Kde se nachází moje objednávka?
Přesnou polohu vaši objednávky můžete ověřit zadáním sledovacího kódu (přijatého v e-mailu o odeslání zásilky) na následujícím odkazu: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
- Kde získám svůj sledovací kód?
Sledovací kód vaší objednávky je uveden v e-mailu, kde vás informujeme o zásilce a doručení vašeho balíku. Sledovací číslo je také zahrnuto ve všech zprávách odeslaných doručovací službou PPL.
- Jak je možné objednávku zaslat?
Pro doručování balíků využíváme doručovací službu PPL Česko. Kurýr doručí zásilku na adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Balíky jsou doručovány v pracovní dny. Pokud nejste přítomni na adrese při doručení zásilky, obdržíte všechny informace, které potřebujete k vyzvednutí balíku (do vaší poštovní schránky nebo poštou nebo SMS).
- Mám problém s doručením, co mám dělat?
Potřebujete-li pomoc s doručením, můžete se telefonicky obrátit na Potřebujete-li pomoc s doručením, můžete se telefonicky obrátit na PPL Česko: +420 225 331 500 nebo poslat email na [email protected] – od pondělí do pátku v čase 8-18 h.
Můžete nás také kontaktovat na [email protected]. Rádi vám pomůžeme problém vyřešit a budeme se snažit, aby byla objednávka co nejdříve u vás.
- Jaké jsou vaše náklady na doručení objednávky?
U nákupu do 1200 Kč činí náklady na doručení přes PPL 100 Kč.
U nákupu nad 1200 Kč je poštovné zdarma!
- Objednávka byla doručena poškozena
Pokud si všimnete poškození balíku, musíte přidat poznámku, že balíček je poškozen, když objednávku přijímáte. Poté nám poskytněte podrobnosti (včetně fotografií) na [email protected] do 60 dnů od obdržení balíčku. Ověříme, zda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informace.
- Pojištění balíčku
Pojištění zásilek poskytuje klid zákazníkům, kteří se obávají o své zásilky. V případě poškozených nebo chybějících výrobků zaručujeme řešení na naše náklady, abychom vám co nejrychleji dodali objednané výrobky.
- Expresné dodání
Objednávky se službou „skip type“ jsou upřednostňovány a baleny. Tímto způsobem můžete získat nabídku pro rychlejší doručení vašeho balíčku.
REKLAMACE
- Chci vrátit zboží. Jak to mám udělat?
Pokud chcete zboží vrátit, informujte nás o tom prosím do 60 dnů od nákupu, na [email protected].
Adresa pro vrácení zboží: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, SI-Slovinsko.
Při vracení výrobků je nutné přiložit vyplněný formulář pro vrácení produktu, který naleznete ZDE .
Více informací o právu na odstoupení od smlouvy nebo objednaného zboží si můžete přečíst v obchodních podmínkách, zde: https://www.naturesfinest.cz/vseobecne-obchodni-podminky/
- Moje objednávka obsahovala nespravné produkty
Pokud jste obdrželi nesprávné nebo poškozené produkty, uveďte prosím podrobnosti (včetně fotografií) do 60 dnů od obdržení objednávky. Ověříme, zda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informace. Nezapomeňte uvést číslo potvrzení objednávky do daného řádku, abychom mohli snadno najít vaši objednávku a okamžitě zpracovat vaši žádost.
- Chybějící zboží
Jsme si vědomi toho, že doručení plné objednávky je pro vás důležité, samozřejmě je to i pro nás! Děláme absolutně vše co je v našich silách, abychom vaši objednávku odeslali včas a v dobrém stavu.
Do 60 dnů nás kontaktujte na: c[email protected], abychom mohli zorganizovat náhradu za chybějící produkty. Nezapomeňte uvést číslo potvrzení objednávky do daného řádku, abychom mohli snadno najít vaši objednávku a okamžitě zpracovat vaši žádost.
INFORMACE O OBJEDNÁVCE
- Jak se používá slevový kód?
Na Váš nákup můžetre využít jeden propagační kód, který zadáte v posledním kroku nákupu, na pokladně.
- Co mám dělat, když neobdržím potvrzovací e-mail s objednávkou?
Naše potvrzovací e-maily jsou zasílány automaticky ihned po zakoupení na našich webových stránkách. Pokud jste je neobdrželi, zkontrolujte prosím složku spam.
Možná jste také zadali nesprávnou e-mailovou adresu v době nákupu, v takovém případě nás neváhejte kontaktovat a společně zkontrolujeme, co se stalo. Nejprve však zkontrolujte svůj „spam“.