UMOŽŇUJEME 60-DENNÍ VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Uživatel (kupující) má právo do 60 dnů ode dne převzetí objednaného zboží oznámit Prodávajícímu, že odstupuje od kupní smlouvy, aniž by musel uvádět důvod takového rozhodnutí. Kupující je povinen vrátit zboží Prodávajícímu na vlastní náklady.
VRÁCENÍ ZAKOUPENÉHO ZBOŽÍ
Oznámení o odstoupení od smlouvy musíte předložit spolu s návratkou nebo jednoznačným prohlášením, z něhož jasně vyplývá, že od smlouvy odstupujete, na adrese [email protected]
Formulář pro vrácení najdete ZDE (klikněte).
Zakoupené zboží musí kupující vrátit Prodávajícímu na vlastní náklady do 60 dnů ode dne oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.
Zakoupené zboží musí být Prodávajícímu vráceno nepoškozené, v původním obalu a v nezměněném množství, pokud nedošlo k jeho zničení, poškození, ztrátě nebo snížení množství bez zavinění uživatele (kupujícího).
Pokud je poštovní zásilka, ve které uživatel (kupující) obdržel objednané zboží, fyzicky poškozena, neměl by příjemce zásilku převzít bez potvrzení o poškození od dopravce, protože je nutné zahájit reklamační řízení s dopravcem.
ADRESA PRO VRÁCENÍ VÝROBKŮ
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, SI-Slovinsko.
Při vrácení zboží je nutné přiložit vyplněný formulář pro vrácení produktů, který naleznete ZDE (klikněte). Pro vyřízení reklamace zašlete obrázek krabice, štítek na krabici a obrázek všech obdržených produktů.
Doporučujeme zaslat zásilku doporučeně s dodacím listem, aby bylo možné vyřešit reklamaci i v případě ztráty zásilky pomocí čísla dodacího listu. Dodací list a jméno dopravce nám můžete zaslat e-mailem na adresu [email protected].
Prodávající vrátí kupujícímu celkovou kupní cenu, kterou kupující zaplatil v okamžiku podání objednávky, nebo kupní cenu zboží vráceného Prodávajícímu.
V případě vráceného zboží vrátí Prodávající kupujícímu kupní cenu nejpozději do 60 dnů od přijetí zásilky zpět do Nutrisslim skladu. Vrácení peněz provede prodávající na osobní nebo transakční účet uživatele (kupujícího), ze kterého byla platba provedena nebo který kupující uvedl ve formuláři pro vrácení peněz.
BYLY V BALENÍ NESPRÁVNÉ POLOŽKY?
Pokud jste obdrželi vadné nebo poškozené zboží, zašlete prosím reklamaci na adresu [email protected] s podrobnými informacemi (pro vyřízení reklamace zašlete obrázek krabice, štítek na krabici a obrázek všech obdržených produktů.) do 60 dnů od obdržení zásilky. Zkontrolujeme, zda máte nárok na výměnu za nové zboží, a poskytneme vám příslušné pokyny. Do příslušného řádku prosím uveďte číslo objednávky a do zprávy uveďte všechny své údaje (jméno, příjmení, adresu a telefonní číslo), abychom mohli vaši objednávku snadno vyhledat a žádost rychle vyřídit.
CHYBÍ V BALENÍ NĚJAKÉ POLOŽKY?
Víme, že je pro vás důležité, abyste svou objednávku obdrželi v plné výši, a je to důležité i pro nás! Uděláme vše pro to, abychom vaši objednávku odeslali včas a v dobrém stavu.
Kontaktujte prosím do 60 dnů [email protected], abychom mohli zajistit dodání chybějících produktů. Do předmětu uveďte číslo objednávky a do zprávy nám zašlete fotografie všech obdržených produktů, krabici, ve které produkty dorazily a štítek zásilkové služby, který je na krabici.
KLADNĚ BUDOU VYŘÍZENY POUZE TY REKLAMACE, KTERÉ SPLŇUJÍ VŠECHNY VÝŠE UVEDENÉ PODMÍNKY.